det har varit en rolig dag

Hej
 
 
 
jag älskar att nån skriver på min blogg det är bara så kul!
 
Igår kom Nicke till oss och sov över. Vi byggde en koja, och spelade vänd 10a till klockan 2 på natten. Jag och Nicke har byggt en jättesnygg koja själva. Den har väggar och golv och snart tak. 
Idag har vi varit på stan, jag köpte faktiskt en present till Tusse som fyllde år i början av sommaren. Men jag åkte till Finland innan hans födelsedag. Jag och min syster köpte ett jättefint koppel för egna pengar (vi delade).
 
Imorgon ska jag och Nicke bygga taket på våran koja, det ska bli superskoj. Och sen när jag kommer hem så dröjer det bara 2 veckor tills jag åker på ridläger!! Jag längtar jättemycket, men samtidigt vill jag inte åka hem från Finland men det viktigaste är att jag har något att se fram emot när jag kommer hem =)
Men nu måste jag sluta!
 
Hejdå
 
Så här försöker vi att den ska se ut, förutom fönstrena.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0